Marka KALORIK powstała w 1930 roku i od początku firma zajmuje się produkcją sprzętu gospodarstwa domowego. Jako jeden z pierwszych producentów KALORIK zaprojektował i wdrożył do produkcji elektryczny toster.
Kolejne lata przynosiły nowe produkty i sprzedaż w kolejnych krajach Europy
zachodniej: Wielkiej Brytanii, Niemczech w celu dalszego wprowadzania innowacji i projektowania nowych, ekscytujÄ…cych produktów.  Rok 2006 to debiut na brukselskiej gieÅ‚dzie papierów wartoÅ›ciowych. Od roku 2008 dziaÅ‚a także na rynku amerykaÅ„skim, corocznie eksponujÄ…c swoje nowoÅ›ci na targach w Chicago. Uznanie dla produktów marki KALORIK potwierdzajÄ… liczne testy konsumenckie.  Już ponad 15 lat jesteÅ›my w Polsce i w Krajach Europy Åšrodkowej (Litwa, Åotwa, Estonia, Ukraina, Czechy, SÅ‚owacja). Do tej pory profilem naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci byÅ‚a sprzedaż hurtowa dla najwiÄ™kszych sklepów w kraju.
„Odkryciem roku 2015â€Â w kategorii Drobny sprzÄ™t AGD zostaÅ‚a uznana marka KALORIK. Jako jedna z nielicznych w swojej branży możemy siÄ™ pochwalić godÅ‚em „Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renomaâ€. W przeprowadzonych badaniach konsumenci zwrócili uwagÄ™ na nowoczesny, interesujÄ…cy design i innowacyjność produktów marki KALORIK. Co ważne, jakość produktów sprawdzona w codziennym dziaÅ‚aniu okazaÅ‚ siÄ™ wiÄ™cej niż satysfakcjonujÄ…ca.
Na rynkach światowych pojawiła się już nowa, wyjątkowo stylowa i elegancka linia Kitchen Originals by Kalorik, w której funkcjonalność urządzeń znacznie wykracza poza to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Linia ta wkrótce pojawi się także w Polsce. Szeroki asortyment pozwoli każdemu wyposażyć swoją kuchnię we wszystkie niezbędne urządzenia. Kremowo biała kolorystyka z czarnym akcentem znajdzie na pewno wielu zwolenników.
Â
Ciągły wzrost zapotrzebowania na pomysłowe i stylowe urządzanie w domu wróży Kalorikowi dobrą przyszłość – jeśli tylko utrzymają swoją jakość oraz innowacyjność.
Mam nadzieję, że nasz zespół nie zawiedzie Państwa oczekiwań i wspólnie razem będzie organizować nasze gospodarstwa domowe.